Kategorije

Novosti

Velika ponuda Aktivnih i Pasivnih elektronskih komponenata i delova. Preko 16000 artikala na stanju. Mi imamo i što drugi nemaju.

Isporuka robe

Robu možete preuzeti u našem prodajnom objektu u Nišu, ili je možemo isporučiti na željenu adresu običnom poštom u vrednosnom pismu, ili nekom od brzih pošti na teritoriji Srbije.


Standardno radimo sa sledećim prevoznicima:

- Pošta Srbije

- Post express (brza pošta Pošte Srbija)

- Bex express

Preporučujemo Vam da ukoliko do sada niste koristili usluge pomenutih prevoznika, klikom na link (naziv prevoznika ispod) proverite cene njihovih usluga. Ukoliko drugačije nije naznačeno prilikom zatvaranja narudžbine, troškovi za isporuku van prostora prodajnog mesta snosi poručilac.

Pošta
(cene na linku ka pošti)
Narudžbine primljene do (h) šaljemo istog dana. Isporuka
(dan/a)
Državna POŠTA 15:30 1-4

Državni POST EXPRES

Bex express

14:30

 
14:30

1


1


NAPOMENA

U mogućnosti smo da u većini slučajeva, robu isporučimo istog dana, prema najavljenoj satnici iz tabele, ali Vas molimo da imate razumevanja ukoliko se desi da ponekad odstupimo od toga zbog obima posla.


Za sva Vaša pitanja odgovore možete zatražiti preko Kontakt forme, klikom na taster Kontektirajte nas ili na

Tel:
018 / 45-14-136
018 / 45-14-137

Tel/Fax:
018 / 45-13-722

Robu izvozimo i van teritorije Srbije za iznos od min. 500 Eura.

Postupak prilikom primanja pošiljke
Kada primate pošiljku koju Vam šaljemo, prekontrolišite njenu spoljašnost, odnosno, uverite se da nije otvarana ili oštećena (pocepana, probušena, deformisana, nagnječena).

Nakon toga pristupite primopredaji pošiljke sa kurirom brze pošte ili Poštarom.

Posle primopredaje proverite sadržinu pošiljke. Po mogućstvu to uradite u prisustvu kurira, naročito ako ste posumnjali u potpunu spoljašnju ispravnost paketa.

Ukoliko utvrdite oštećenje robe reagujte ŠTO PRE. Prijavite oštećenje ili kuriru na licu mesta ili ukoliko ste to ustanovili kasnije, pozovite centralu brze pošte kako bi se sačinio zapisnik.

Način rešavanja reklamacija
Svaki artikla koji se smatra uređajem ima garantni list i instrukcije oko servisa kao i naziv ovlašćenog servisa odnosno spisak ovlašćenih servisa ukoliko ih je više.
Ukoliko imate pitanja ili Vam treba pomoć oko rešavanja reklamacije javite se Korisničkom servisu telefonom ili preko naše Kontakt forme.

Povraćaj  novca
Kupac ima pravo na povraćaj novca koje je regulisano zakonom o zaštiti potrošača: 

- Najpre, u roku od 14 dana kada odustane od kupovine, i to bez navođenja razloga (ne važi za elektronske komponente i rezervne delove elektronike)
- Kupac može da traži povraćaj novca i u slučaju da nije ispoštovan rok za isporuku robe koja se nabavlja namenski za njega ili se nabavlja veća količina od trenutno dostupne.
- Treći slučaj u kome kupac ima pravo da dobije novac nazad jeste nesaobraznost isporučene robe

Obrazac za odustajanje od kupovine
Zapisnik o Web Reklamaciji
Opšti uslovi Web kupovine


Korpa  

Nema artikla

Isporuka 0,00 din

Ukupno 0,00 din

Korpa Završi kupovinu

Proizvođači

Novosti i Događaji

Kupujte komotno na našem sajtu

Pratite statuse Vaših narudžbina: da li je upakovana, poslata, kada ... Možete interesantne artikle, da sačuvate u listu želja i to u više grupa. Svaka od oko 1700 kategorija artikla ima i prateću fotografiju. Pretraga je mnogo efikasnija kada koristite filter na desnoj strani u kategorijama u kojima je filter postavljen. Trenutni index reči za pretragu je oko 1 000.000.