Isporuka robe

Robu možete kupiti - preuzeti u našem prodajnom objektu u Nišu, ili je možemo isporučiti na željenu adresu nekom od brzih pošti na teritoriji Srbije.

Standardno radimo sa sledećim prevoznicima:

- Post express (brza pošta Pošte Srbija)

- GLS

Ukoliko vam ne odgovara ni jedna od ponuđenih pošti - kurira, možemo poslati i bilo kojom drugom poštom - kurirom koju pošaljete na našu adresu. Uslovi za to su sledeći:

- Pošiljka mora biti plaćena unapred ili direktno u maloprodaji.

- Prilikom zatvaranja porudžbine izaberite opciju Uplata preko banke a u sledećem koraku Preuzimanje u prodavnici. Na kraju kada Potvrdite narudžbinu izaći će instrukcije za plaćanje na ekranu. Potvrda primljene narudžbine sa instrukcijama za plaćanje će stići na vaš e-mail, a u drugom e-mail-u stići će predračun. Po izvršenom plaćanju i naše evidencije o primljenoj uplati, krećemo u obradu vaše porudžbine o čemu dobijate informaciju na e-mail. Po završetku obrade, dobijate informaciju na e-mail da je pošiljka spremna za preuzimanje u prodavnici.Onda vi šaljete svog kurira ili preuzimante lično.

Preporučujemo Vam da ukoliko do sada niste koristili usluge pomenutih prevoznika, proverite cene njihovih usluga. Ukoliko drugačije nije naznačeno prilikom zatvaranja narudžbine, troškovi za isporuku van prostora prodajnog mesta snosi poručilac.

Preporučujemo Vam da ukoliko do sada niste koristili usluge pomenutih prevoznika, proverite cene njihovih usluga. Ukoliko drugačije nije naznačeno prilikom zatvaranja narudžbine, troškovi za isporuku van prostora prodajnog mesta snosi poručilac.

NAPOMENA

U mogućnosti smo da u većini slučajeva, robu isporučimo istog dana, prema najavljenoj satnici iz tabele, ali Vas molimo da imate razumevanja ukoliko se desi da ponekad odstupimo od toga zbog obima posla.

Za sva Vaša pitanja odgovore možete zatražiti preko Kontakt forme, klikom na taster Kontektirajte nas ili na

Tel:
018 / 45-14-136
018 / 45-14-137
018 / 45-13-722

064 / 57-45-890 i Viber (samo za dopisivanje i fotografije)

Robu izvozimo i van teritorije Srbije za iznos od min. 500 Eura.

Postupak prilikom primanja pošiljke

Kada primate pošiljku koju Vam šaljemo, prekontrolišite njenu spoljašnost, odnosno, uverite se da nije otvarana ili oštećena (pocepana, probušena, deformisana, nagnječena).

Nakon toga pristupite primopredaji pošiljke sa kurirom brze pošte ili Poštarom.

Posle primopredaje proverite sadržinu pošiljke. Po mogućstvu to uradite u prisustvu kurira, naročito ako ste posumnjali u potpunu spoljašnju ispravnost paketa.

Ukoliko utvrdite oštećenje robe reagujte ŠTO PRE. Prijavite oštećenje ili kuriru na licu mesta ili ukoliko ste to ustanovili kasnije, pozovite centralu brze pošte kako bi se sačinio zapisnik.

Način rešavanja reklamacija

Svaki artikla koji se smatra uređajem ima garantni list i instrukcije oko servisa kao i naziv ovlašćenog servisa odnosno spisak ovlašćenih servisa ukoliko ih je više.
Ukoliko imate pitanja ili Vam treba pomoć oko rešavanja reklamacije javite se Korisničkom servisu telefonom ili preko naše Kontakt forme.

Povraćaj  novca
Kupac ima pravo na povraćaj novca koje je regulisano zakonom o zaštiti potrošača: 

- Najpre, u roku od 14 dana kada odustane od kupovine, i to bez navođenja razloga (ne važi za elektronske komponente i rezervne delove elektronike)
- Kupac može da traži povraćaj novca i u slučaju da nije ispoštovan rok za isporuku robe koja se nabavlja namenski za njega ili se nabavlja veća količina od trenutno dostupne.
- Treći slučaj u kome kupac ima pravo da dobije novac nazad jeste nesaobraznost isporučene robe

Obrazac za odustajanje od kupovine
Zapisnik o Web Reklamaciji
Opšti uslovi Web kupovine

Pratite nas na Facebook-u