Isporuka robe
Robu možete preuzeti u našem prodajnom objektu u Nišu, ili je možemo isporučiti na željenu adresu nekom od brzih pošti na teritoriji Srbije.
Standardno radimo sa sledećim prevoznicima:
- Post express (brza pošta Pošte Srbija)
- Bex express
Preporučujemo Vam da ukoliko do sada niste koristili usluge pomenutih prevoznika, klikom na link (naziv prevoznika ispod) proverite cene njihovih usluga. Ukoliko drugačije nije naznačeno prilikom zatvaranja narudžbine, troškovi za isporuku van prostora prodajnog mesta snosi poručilac.
Pošta (cene na linku ka pošti) |
Narudžbine primljene do (h) šaljemo istog dana. | Isporuka (dan/a) |
14:30 |
1
|
Tel:
018 / 45-14-136
018 / 45-14-137
064 / 57-45-890 i Viber (samo za dopisivanje i fotografije)
Tel/Fax:
018 / 45-13-722
Robu izvozimo i van teritorije Srbije za iznos od min. 500 Eura.
Postupak prilikom primanja pošiljke
Kada primate pošiljku koju Vam šaljemo, prekontrolišite njenu spoljašnost, odnosno, uverite se da nije otvarana ili oštećena (pocepana, probušena, deformisana, nagnječena).
Nakon toga pristupite primopredaji pošiljke sa kurirom brze pošte ili Poštarom.
Posle primopredaje proverite sadržinu pošiljke. Po mogućstvu to uradite u prisustvu kurira, naročito ako ste posumnjali u potpunu spoljašnju ispravnost paketa.
Ukoliko utvrdite oštećenje robe reagujte ŠTO PRE. Prijavite oštećenje ili kuriru na licu mesta ili ukoliko ste to ustanovili kasnije, pozovite centralu brze pošte kako bi se sačinio zapisnik.
Način rešavanja reklamacija
Svaki artikla koji se smatra uređajem ima garantni list i instrukcije oko servisa kao i naziv ovlašćenog servisa odnosno spisak ovlašćenih servisa ukoliko ih je više.
Ukoliko imate pitanja ili Vam treba pomoć oko rešavanja reklamacije javite se Korisničkom servisu telefonom ili preko naše Kontakt forme.
Povraćaj novca
Kupac ima pravo na povraćaj novca koje je regulisano zakonom o zaštiti potrošača:
- Najpre, u roku od 14 dana kada odustane od kupovine, i to bez navođenja razloga (ne važi za elektronske komponente i rezervne delove elektronike)
- Kupac može da traži povraćaj novca i u slučaju da nije ispoštovan rok za isporuku robe koja se nabavlja namenski za njega ili se nabavlja veća količina od trenutno dostupne.
- Treći slučaj u kome kupac ima pravo da dobije novac nazad jeste nesaobraznost isporučene robe
Obrazac za odustajanje od kupovine
Zapisnik o Web Reklamaciji
Opšti uslovi Web kupovine